Zapaženo prisustvo YALS-a na 13. konferenciji ELTA-e

Izveštava Jelena Spasić

13. konferencija ELTA-e „Uvid u podučavanje u 21.veku“ održana je na univerzitetu Singidunum u Beogradu, 15. i 16. maja. Na preko 50 prezentacija, radionica i predavanja, učesnici su pokušali da podele svoje ideje i iskustva u vezi sa svakodnevnim izazovima sa kojima se suočavamo i koje pokušavamo da prevaziđemo.
Podrazumeva se da su škole YALS-a prisustvovale konferenciji sa namerom da podele svoje ideje i iskustva i da promovišu svoje znanje i veštine na različite načine. Predsednica YALS-a Marija Pejatović, održala je prezentaciju pod nazivom „Postizanje i održavanje kvaliteta u privatnim školama jezika“, sa kojom je pružila uvid u to kako treba rukovoditi privatnim školama vodeći računa o kvalitetu u nastavi i upravljanju školom a zasnovano na standardima koje su prihvatile i primenile škole YALS-a. Prezentacija je bila dobro posećena, što pokazuje da postoje škole koje prepoznaju kvalitet koji YALS nudi.
Još jedna škola YALS-a, Oxford School iz Leskovca, iskoristila je ovu priliku da još jednom podeli svoje ideje vezane za podučavanje. Profesori Jelena Spasić i Danilo Stojanović održali su radionicu „Najveći hitovi – naša Kompilacija II“. Radionica je nastavak prošlogodišnje radionice i zasnovana je na aktivnostima za koje nam nije potrebna ni duga priprema ni mnogo dodatnih materijala , a koje se mogu koristiti na času kao igre za obnavljanje, zagrevanje, zaokruživanje, dopunu ili čak aktivnosti za procenu znanja polaznika. Radionica je dobila odlične kritike i dosta zainteresovanih nastavnika, tako da za sledeću konferenciju možemo očekivati treći deo. 😉
Međutim, aktivnosti YALS-a za ovu konferenciju se tu nisu zaustavile – YALS je imao svoj info-štand, a naši ljubazni profesori su uvek bili spremni da pomognu i da odgovore na sva pitanja zainteresovanih, ali i da ponude prisutne ukusnim mafinima. Sudeći po broju zainteresovanih vlasnika škole koji su se raspitivali za YALS, možemo slobodno reći da je YALS stvorio reputaciju renomirane asocijacije koja teži kvalitetu i napretku.