YALS-ove profesorke savladale drugi krug pedagoške-andragoške obuke o aktivnim metodama podučavanja/učenja

12. i 13. septembra ove godine, YALS-ove profesorke su se ponovo okupile na drugom u nizu seminara razvijanja veština trenera nastavnika, koju je održala grupa stručnjaka sa Katedre za Pedagogiju i Andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu – Dr. Aleksandra Pejatović, Vanredni profesor, Violeta Orlović Lovren, Docent, kao i Dubravka Mihajlović i Edisa Kečap, istraživači-saradnici.

Seminar pod naslovom „Aktivni metodi podučavanja/učenja“ bio je usmeren na razvijanje trenerskih veština u vezi sa fundamentalnim strategijama i metodima podučavanja/učenja, uloge nastavnika u odnosu na aktivne metode, uvažavanje različitih kriterijuma pri odabiru odgovarajućih metoda i korišćenje različitih načina ocenjivanja postizanja ishoda obrazovanja u skladu sa primenjenim metodima podučavanja/učenja.

Pored sticanja uvida u veliku sliku teorijskih osnova aktivnih metoda podučavanja i učenja, učesnici su takođe bili sučeljeni sa izazovom da na najprikladniji način kreiraju čas koristeći zadate metode i tehnike, sa naročitim naglaskom na specifičnostima podučavanja odraslih. Ovo novo-stečeno znanje i iskustvo će svakako pojačati samopouzdanje i poboljšati kvalitet rada nastavnika, a uzgredni produkti radionica će se uskoro primeniti na mnogim časovima engleskog jezika YALS-ovih profesorki u mestima širom Srbije.

Slično prvom događaju koji je održan u junu 2014. godine pod nazivom „Osnovne trenerske veštine“ i ovaj seminar se odlikovao neograničenom kreativnom energijom, entuzijazmom i spremnošću za razmenu iskustava.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.