9. YALS-ov interni seminar u Oxford School u Leskovcu

Gete Institut Minhen

9. YALS-ov in-house seminar ,koji je organizovao Oxford School,održan je 24.11. u Leskovcu. Seminaru je prisustvovalo tridesetak profesora engleskog jezika iz škola koje su članice udruženja, kao i iz drugih škola u Leskovcu. Na programu su bile dve radionice Revising grammar: Tips and Tricks i Task-based Learning: Exploring the Possibilities koje je održala Milica Savić, Stariji lektor na Katedri za engleski Univerziteta u Nišu, i prezentacije Jelene Spasić, direktora za nastavu u Oxford School-u, Creative Ideas at Oxford School.

Prva radionica je imala za cilj da se profesori upoznaju sa inovativnim i zanimljivijim metodama za obnavljanje gradiva iz gramatike. Učesnici su imali prilika da isprobaju aktivnosti, a kasnije su se te aktivnosti kritički analizirale i diskutovalo se o mogućim izmena. Opšti utisak svih prisutnih je bio da su aktivnosti bile izuzetno zanimljive, čak i profesorima sa više godina iskustva, i što je jako važno primenjive u radu sa različitim nivoima i uzrastima.

U drugoj radionici učesnici su obnovili osnovne principe task-based learning-a kroz zanimljive aktivnosti. Tokom ove radionice učesnici su imala zadatak da osmisle čas koji bi se zasnivao na ovoj metodi, a kasnije su te ideje delili sa kolegama.Učesnici su stekli jasnu sliku o tome kako i kada se može primenjivati task-based learning i koje su njegove prednosti i mane.

Prezentacija Creative ideas at Oxford School  bila je izvanredna prilika da se profesori iz drugih škola upoznaju sa radom Oxford School-a i sa nekim od događaja koji se organizuju tokom godine. Bilo je reči o proslavi Noći veštica, Dana zahvalnosti itd. kao i različitim igricama i aktivnostima koje se tada organizuju i o tome kako kroz ove aktivnosti možete da približite angloameričku kulturu učenicima na njima zanimljiv način.

Uzimajući sve rečeno u obzir, može se slobodno reći da je ovaj seminar je bio izvanredna prilika za profesore da saznaju nešto novo, ali i da se druže i razmenjuju iskustva sa kolegama iz različith škola širom Srbije.

Pripremio: Danilo Stojanović

Gete Institut Minhen